Kérdése van?  +36 96 513-333  webshop@marclean.hu 

Gari +

KÄRCHER CENTER MARCLEAN
9028 Győr, Szent Imre út 121-123 E-mail: webshop@marclean.hu
Telefon: +36 96 513 333 Webshop: karchercentermarclean.hu

GARI + Igénybevételi Feltételek
A GARI + a Marclean Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató)
valamint a jótállást igénybe vevő (a továbbiakban: Vásárló) által jelen feltételekben foglalt időtartam alatt és feltételekkel biztosít jótállást.
Az igénybevételi feltételek csak a GARI + jótállás feltételeit rendezi,
a megvásárolt termékkel kapcsolatos szerződési feltételeket külön dokumentum
tartalmazza.

  1. Mit jelent a GARI + szolgáltatás:
    1. Amennyiben a készülék rendeltetésszerű használata közben hiba
      következik be, a javítás ingyenes intézését foglalja magában beleértve a
      munkaidőt, az alkatrészt és a szállítást.
    2. A vásárolt készüléknek új készülékre történő cseréje kizárólag teljes
      meghibásodás esetén. Ez azt jelenti, hogy teljes meghibásodás vagy
      gazdaságtalan javítás esetén az Ön régi hibás készülékét új készülékre
      cserélik, amely műszakilag minimum megegyezik a régivel vagy jobb
      annál. Ebben az esetben az új készülék házhoz szállításának
      díjszabásakor a mindenkor érvényes alap házhoz szállítási költség
      irányadó.
      A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási
      javítási kötelezettségek körébe, ezt az ügyfél megrendelésére a szerviz
      külön díjtétel felszámítás ellenében vállalja.
      Azonos értékű készülék rendelkezésre állásakor a Vásárló nem tarthat
      igényt műszakilag fejlettebb készülékre, még akkor sem, ha az az eredeti
      beszerzési értékének megfelelne. Ebben az esetben nem a régi készülék
      beszerzési értéke a mérvadó, hanem kizárólag az új készülék értéke,
      valamint annak a régi készülékkel való műszaki összehasonlíthatósága.
      Kérjük, minden esetben vegye figyelembe, hogy a régi készülék az
      összes eredeti tartozékával együtt a Szolgáltató tulajdonába kerül és a
      hozzá tartozó GARI +Plusz szolgáltatás megszűntként kezelendő.
      A készülék minden eredeti tartozékát el kell küldeni a vásárlónak, ha
      csere történik. Amennyiben nem adja át az eredeti tartozékokat, akkor
      ezeket a szervizünk a szokásos piaci áron számolhatja fel.
    3. Megtérítés - Az igények készpénzben történő megtérítése nem
      lehetséges -teljes meghibásodás esetében sem. Annak eldöntése, hogy
      a termék javítható, vagy termékcserére szükséges, az kizárólag a
      szolgáltató hatásköre.
    4. A GARI + szolgáltatás minden Kärcher háztartási
      készülékre érvényes bruttó 25.000 Ft-tól 249.000Ft-ig.
      Kizárólag magánszemély vásárlása esetén vehető igénybe.
      A Szolgáltató a változtatás jogát fenntartja!
  2. A MARCLEAN GARI + szolgáltatás tartama
    A GARI + az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező
    jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben biztosított jótálláson felül
    érvényesíthető jótállásnak minősül, így az igénybevétel, érvényesítés feltételeit
    Szolgáltató szabadon, a jelen feltételek mellett biztosítja.
    A fenti kormányrendelet értelmében a biztosított jótálláson felül érvényesíthető
    jótállás érvényesítésének feltételeit a termék megvásárláskor hatályos, a
    vásárlásra vonatkozó általános szerződési feltételek tartalmazzák.
  3. A GARI +szolgáltatás érvényességére vonatkozó kizárólagos
    szabályok.
    1. Szolgáltatás Kezdete - A gyári jótállás/garancia lejáratának napját
      követő nap 0.00 perckor veszi kezdetét.
      3.2. Szolgáltatás időtartama - A GARI + szolgáltatás a jelen
      feltételekben meghatározott időszakra vehető igénybe, de nem
      haladhatja meg a készülék gyári garanciájával együtt a 3 éves
      időtartamot.
  4. Kármegelőzési, kárenyhítési kötelezettség
    Az esetleges következményi igényeket nem lehet fedezet alá vonni. A készülék
    tulajdonos vagy annak meghatalmazottja felelős a védett készülékért. Ez
    magába foglalja a gondos és előrelátó megóvást is.
    Olyan igényt, amelynél ez, vagyis a készülék tulajdonosától feltételezhető
    gondosság elmaradt, nem tartozik fedezet alá. Az ilyen okból hibás
    termékjavítás költsége a jótállási időn belül is a vásárlót terheli.
    A hosszú ideig és nem megfelelő körülmények között történő tárolás a
    fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő. Ez esetben a
    készüléket üzembe helyezés előtt át kell vizsgáltatni a biztonságos üzemeltetés
    érdekében.
    Az átvizsgálás költsége szintén nem tartozik a jótállási kötelezettségkörébe.
  5. Mikor nem érvényesíthető a GARI + szolgáltatás
    1. Ha a vásárló nem rendeltetésszerűen használta a készüléket,
      továbbá törés vagy szándékos rongálás esetén.
      A vásárló tudomásul veszi, hogy a Marclean Kft. szerelője vizsgálja
      be a készüléket és állapítja meg a hiba okát. Ennek a kivizsgálásnak az
      eredményét a vásárló tudomásul veszi és maradéktalanul elfogadja. A
      gyártói garancia, anyag-és gyártási hibákból eredő meghibásodások nem
      tartoznak a GARI + szolgáltatás fedezeti körébe, ezeket a
      gyártó fedezi.
      A gyártói garancia futamidejét, ill. a szervizekre vonatkozó tájékoztatást a
      készülék használati utasításában, jótállási jegyében találja.
    2. Amennyiben Ön nem rendelkezik a készülék vásárlását igazoló
      eredeti bizonylattal (számla) valamint nem rendelkezik a készülék eredeti,
      kitöltött jótállási jegyével.
    3. A GARI + igénybevétele során megadott adatok nem
      egyeznek meg
      · a készüléken lévő,
      · a gyártó által elhelyezett adattábla,
      · a jótállási jegy, valamint
      · a vásárlást igazoló bizonylat adataival.
    4. Az adattábla sérülése, hiánya vagy javított / hiányos adatai esetén a
      szolgáltatás megszűnését eredményezi.
    5. A szakszerűtlen szerelés és üzembe helyezés, a jótállási időn belüli
      illetéktelen beavatkozás is a szolgáltatás megszűnését eredményezi.
    6. A GARI + szolgáltatásban viszonteladók nem vehetnek
      részt!
  6. A GARI + nem biztosít jótállást
    1. Ha a Szolgáltató vagy a jótállási javítások elvégzésével megbízott
      szerviz bizonyítja, hogy
      · a hiba a rendeltetésellenes használat,
      · átalakítás,
      · szakszerűtlen kezelés,
      · helytelen tárolás,
      · elemikár vagy
      · egyéb, a vásárlás után keletkezett okból következett be.
    2. Ha a meghibásodás oka saját vagy idegen vétkességre vezethető
      vissza.
    3. Felhasználási anyag és kopó egységek - például: ékszíjak,
      szénkefék, szűrők stb. - meghibásodása, elhasználódása esetén.
    4. A védett készüléknek
      · a gyártó által megadott felhasználási célon kívüli
      alkalmazásakor,
      · a nem rendeltetésszerű használat esetén, vagy
      · az üzemi előírások figyelmen kívül hagyása esetén.
      Ez vonatkozik minden olyan hibára is, amely visszaélésre, szakszerűtlen
      használatra vagy nem megfelelő megóvásra vezethető vissza, beleértve
      az üzleti, üzemi célú felhasználásokat is.
    5. A normál, szokásos módon történő elhasználódás és kopás által
      keletkezett meghibásodások, ill. értékcsökkenések esetén, valamint az
      esetleges szerviz-, beállítási és tisztítási munkálatok költségeire.
    6. A készülék teljesítményének fokozatos csökkenése esetén.
    7. Mindenfajta vízkő okozta meghibásodás esetén, amely a készülék
      szakszerűtlen kezelésére, ill. kopásra vezethető vissza.
    8. Fizikai károk - például: törés, folyadék beömlés, túláram stb. -
      esetén.
    9. Olyan meghibásodások esetén, amelyek a használat miatti fokozatos
      romlási meghibásodásnak - környezettől-és/vagy elhasználódástól függő
      hibák - minősülnek.
    10. Rendszeres használatból eredő fokozatos elhasználódás esetén.
    11. Korrózió, oxidáció vagy lerakódás hatására keletkezett
      meghibásodás esetén.
    12. Külső hatás okozta károk, üzembe-, illetve újra üzembe helyezési
      költségek esetén.
    13. Karbantartási, beállítási, ellenőrzési, módosítási, tisztítási
      költségekre, valamint ezekkel kapcsolatban felmerülő károsodásokra.
    14. Áramkimaradás okozta károk esetén.Esztétikai részekre
      · könnyű burkolatok,
      · gombok,
      · fogantyúk,
      · műanyag vagy fémburkolatok,
      · jelvények vagy egyéb ismertetőjelek károsodása,
      · karcolások és más hasonló károsodások
      amelyek nem befolyásolják az áru használhatóságát, a
      termékműködését.
    15. A termékhez helytelenül csatlakoztatott elektromos vagy vízellátás
      hibája miatt vagy ezek miatt bekövetkező üzemzavar okán fellépő
      károkra.
      Zárlatos meghibásodására, horpadásra és karcolásra.
    16. Azon esetekben, melyekben a terméket nem magáncélra vagy nem
      belföldön használták.
    17. Olyan átalakításra, illetve olyan kiegészítő használatára, amely
      nincs összhangban a gyártó ajánlásaival.
    18. Azon hibákra, melyek azért keletkeztek, mert az eredeti hiba
      észlelését követően a terméket továbbra is használták.
    19. Hosszabb időn át fennálló nedvesedés vagy párásodás miatt fellépő
      károkra.
  7. Hibabejelentés, hibabejelentési eljárás
    Esetleges anyag- és gyártási hibából eredő hiba bekövetkeztekor a
    következőképpen járjon el:
    · A meghibásodást, ill. a meghibásodás lefolyását a készüléktulajdonosnak
    magának kell megfogalmaznia és leírnia.
    · A Vásárlónak a káresemény bekövetkezése, de legkésőbb a tudomására
    jutása után azt haladéktalanul, legkésőbb 3 napon belül be kell jelentenie
    (munkanapokon 7 és 17 óra között).
    Telefonszám: 96 513 333
    E-mail cím: webshop@marclean.hu
    · A fenti e-mail címre pontosan meg kell írni a meghibásodás
    bekövetkeztének lefolyását.
    Kérjük, pontosan írja le a hiba okát annak érdekében, hogy elkerüljük a
    felesleges utólagos kérdéseket, ami az igényrendezést feleslegesen
    meghosszabbítja.
    Hamis vagy szándékosan helytelen adatok megadása az igényrendezés
    elutasításhoz, a végzett javítások értékének visszaköveteléséhez, vagy akár
    büntetőjogi következményekhez vezethet.
    Magyarország területén belül a szolgáltató díjtalanul futárt küld a készülékért és
    díjtalanul is küldi azt vissza a vásárlónak.
    A Szolgáltató kötelezi magát, hogy a javítással kapcsolatos ügyintézést a
    kárbejelentés napjától számítva 14 napon belül megkezdi.
    Figyelem! A szükséges alkatrészek beszerzése az alkatrész típusától és
    beszerzési helyétől függően néhány hetet vehet igénybe, de nem haladhatja
    meg a 90 napot.
    Amennyiben az alkatrész beszerzése a Szolgáltatón kívül álló okokból
    meghiúsul, azaz a javítás 90 napon belül nem teljesíthető, a Szolgáltató kötelezi
    magát, hogy a Vásárló részére egy új cserekészüléket biztosítson.
    A cserekészülék műszakilag minimum megegyezik a régivel.
  8. Szolgáltató adatai
    Név: Marclean Kft
    Székhely: 9028 Győr, Szent Imre út 123.
    Levelezési cím: 9028 Győr, Szent Imre út 123.
    Üzlet: 9028 Győr, Szent Imre út 123.
    Cégjegyzékszám: 08-09-006424
    Adószám: 11464952-2-08
    Email cím: webshop@marclean.hu
    Telefonszám: 96/513-333

    GARI PLUSZ Bruttó árak/termék:
    25.000 Ft - 50.000 Ft között 4.990 Ft
    50.001 Ft - 75.000 Ft között 6.990 Ft
    75.001 Ft - 100.000 Ft között 9.490 Ft
    100.001 Ft - 150.000 Ft között 11.990 Ft
    150.001 Ft - 200.000 Ft között 16.990 Ft
    200.000 Ft - 249.999 Ft között 19.990 Ft