
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00193
A Marclean Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság "Integrált vállalatirányítási és döntéstámogató (ERP) rendszer bevezetése a Marclean Kft" 9028 Győr, Szent Imre út 121-123 sz. székhelyén.
Vissza nem térítendő támogatás összege (40 %): 7.906.000 Ft
Visszatérítendő hitel összege (50 %): 9.880.000 Ft
Összes támogatás értéke (90 %): 17.786.000 Ft
A projekt befejezés dátuma: 2018.11.30
Projekt száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00193
GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00193 számú és „Integrált vállalatirányítási és döntéstámogató (ERP) rendszer bevezetése a Marclean Kft-nél” című pályázat keretében megvalósított fejlesztések
A Cégmenedzser Vállalatirányítási Rendszer bevezetésével az alábbi modulok kerültek használatba:
1. CM FULL CRM (ügyfélkapcsolati) modul
2. CM Gyártás modul FULL
3. CM HR modul FULL
4. CM Kontrolling modul FULL
5. CM Beszerzés modul FULL
6. CM Dokumentumtár FULL
7. CM Mobil APP FULL
2018. november 30-ra a pályázatban feltüntetett Cégmenedzser Vállalatirányítási Rendszer minden eleme bevezetésre került, a vállalatirányítási rendszer működéséhez szükséges eszközök beszerzése megtörtént.
Ezek:
1 db DELL Power Edge T20 mini torony szerver, 2 db DELL Optiplex 3050 Asztali számítógép, 4 db DELL Vostro 5568 laptop, 3 db Ipone 7 okos telefon, 1 db Brother MFC A4 nyomtató, 1 db APC szünetmentes tápegység a szerver biztonságos működéséhez, 1 db Alcatell Callcenter került beszerzésre.
A kollégák oktatása a rendszer használatával kapcsolatosan megtörtént. Az egyes speciális funkciók használatát fokozatosan tesszük kötelezővé, hogy a korábban már kialakított ügymenetek átláthatósága megmaradjon. A program által kínált vezetői funkciók használatát fokozatosan alkalmazzuk a hatékonyság követéséhez. A program modulok fokozatos bevezetése következtében javult az ajánlatok nyomon követése, nőtt az ajánlatok rendeléssé válásának aránya. Mivel a kollégák nem mindig tudják azonnal venni a telefonon beérkező megkereséseket, a CALL center bevezetése óta csökkent a vesztett hívások száma. A cégvezetés jobban nyomon tudja követni a dolgozók munkaidő beosztását, a holt idők jobban láthatóak, így a munkaszervezés hatékonyságát még jobban lehet növelni. A dolgozók szabadságolását, a megkezdett munkák átadását. átirányítását a programban nyomon lehet követni, a határidők betartását le lehet kérdezni. Összességében elmondható, hogy társaságunk számára bevétel növekedést hozott a program bevezetése.
A projekt eredményeképpen a cég dolgozói, vezetői a céget illetően naprakész és pontos adatokkal, információkkal rendelkeznek, legyenek a világ bármely részén. Pontosan láthatók az egyes dolgozók aktuális feladati és munkafolyamatai (lásd CRM modul). A munkatársak teljesítménye, munkaidő kihasználása objektíven mérhető és értékelhető. Az ERP rendszer bevezetését követően lehetővé vált az egyes üzleti folyamatok és az erőforrások optimalizálása (pl. dolgozó átirányítás, feladat átadás másik dolgozó részére). a Mindezek végső soron a cég hatékonyabb és eredményesebb működéséhez vezetnek.